torsdag den 1. marts 2012

Weekday MTWTFSS Collection Prelaunch Event

Vila kundeklub event i aften i Århus fra 17.30...
Hejsa søde læsere! How are you? Jeg håber I har det godt og nyder det gode vejr ligesom jeg! Hvad sker der for, at der bare fra den ene dag til den anden blev forår? I am loving it! 
Ih, jeg går en dejlig dag i møde! Vasketøjet er overstået og lige straks vil jeg lave mig en gang frokost inden jeg senere skal op og træne med min smukke veninde Sidse! Derefter har jeg vis en kaffedate og så byder aftenen på Kundeklub aften i Vila, også med min smukke veninde Sidse! Vila giver i forbindelse med deres kundeklubaften i aften (fra 17.30 og et par timer frem) -25 % på alle ikke-i-forvejen-nedsatte-varer (læs: Alle nye varer :)) men som jeg har forstået det, kun til clubmedlemmer? Dog er jeg sikker på man kan tilmelde sig deres kundeklub i butikken on the spot! Desuden kommer Tinna fra Object for at vise kommende varer fra Object. Vila ligger Søndergade 4 - 6, Århus C. Besøg deres hjemmeside www.vila.com. Hvis du allerede er clubmedlem kan du tilmelde dig eventet i butikken eller pr. telefon 86 18 00 30.

Og apropos events; Vil jeg i dag dele billederne fra Weekday eventet i Århus i sidste uge. Meget mere om det, lige om lidt. 

Først vil jeg lige advare ALLE mod at benytte sig af webshoppen LUXSTYLE.dk. Min søde veninde Anita har for nyligt handlet der - eller snarere forsøgt at handle der! Der gik nemlig flere uger før hun overhovedet modtog varerne, og dette vel og mærket først efter hun havde meddelt firmaet, at med denne kæmpe forsinkelse ønskede hun selvfølgelig ikke længere at modtage deres varer. Firmaet kom med masser af 'gode' undskyldninger som at varerne var blevet væk med posten og det ene og det andet. Anita sendte selvfølgelig varerne retur (og måtte selv betale portoomkostninger for det også!), hvor efter LUXSTYLE.dk, aldrig mente at have modtaget varerne retur (gået tabt med posten måske?) og Anita måtte derfor rykke og rykke og til sidst true med at gå til diverse medier, hvis hun ikke fik sine penge retur.
Anita har anmeldt virksomheden på trustpilot.dk - du kan læse hendes anmeldelse her. Efter at have kigget lidt på anmeldelserne af LUXSTYLE.dk er der både gode og dårlige anmeldelser på trustpilot.dk. Jeg må nok indrømme, at jeg hæfter mig dog i de dårlige, hvor der er flere der skriver, at de har oplevet at pengene er blevet hævet på deres konto, men de har aldrig set skyggen af varerne.
Mit råd til jer søde læsere bliver altså: LAD FOR GUDS SKYLD VÆR' MED AT HANDLE HOS LUXSTYLE.DK. 

Men søde læsere, nu til noget positivt! Nemlig Weekday eventet onsdag den 22. februar. Jeg beklager det tog mig så længe at update jer omkring det, busy busy you know. 
Eventet blev afholdt i Weekday butikken, i Guldsmedegade her i Århus, fra 19 - 21. Det var et super flot event med musik, drinks/champagne og lækre snacks fra cateringfirmaet Kålkællingerne.
Eventet blev holdt i forbindelse med Weekdays nye linje "MTWTFSS Collection" og var en prelaunch af den nye flotte kollektion. Weekdays nye Collection line er Weekday pieces i fortsat bedste Weekday-stil, men i lidt lækrere materialer end du er vant til hos Weekday. I Collection-linjen finder du pieces i silke, læder, cashmere og lign. - Priserne er naturligvis lidt højere end normalt hos Weekday - kvalitet koster :)! Du kan se den nye fine MTWTFSS Collection på Weekdays hjemmeside www.weekday.com - direkte link her

Check out the pictures 

Min smukke langhårede veninde Christina Buhl får sig en af Kålkællingernes snacks... mmmh!


Mmmh gratis Vitamin Well vand!


Min smukke veninde Christina finder fine sager i Weekday
Min smukke krølhåret veninde og kollega Anita finder bukser til Weekday eventet







I kan også læse min anmeldelse af Weekday eventet på jegelskermode.dk - klik her :)
Jeg er desuden aktuel på jegelskermode lige nu med følgende artikler:
- Klumme: Stresset and lovin' it!
- Fashion Fairs fest på Mariott Hotel under CPH Fashion Week
- Interview med Keld Mikkelsen (videointerview, kommer også her på bloggen - glæd jer!)

Hav en dejlig dag :)!!!
XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar