tirsdag den 6. marts 2012

Back from London

Happy Chai Latte in London - Se mine billeder fra London længere nede :)
Hello Lovers. So I'm back from London, had an amazing time! Ih, jeg siger jer; LONDON VAR FANTASTISK - To anyone who has never been: London er virkelig et besøg værd! Det var min anden tur til London og det var lige så godt som sidst! London er en fantastisk by med fantastiske butikker - men bedst af alt: London har den skønne Simone, for ikke at tale om den søde Emily. Amazing company! We went clubbing, shopping og besøgte nogle pubs - som by the way er helt anderledes end her i DK, det var ret nice! Vi besøgte også bl.a. Westfields - som er et nyt shopping center i Stratford, London - det var kæmpe og mega nice! Generelt er London bare mega nice og jeg eeeeelsker at besøge min søde veninde Simone derovre :)

Jeg har shoppet SÅ mange fine ting i London, som jeg glæder mig til at vise jer, men det bliver ikke i dag. I dag skal vi lige omkring mit 15. par støvler OG så får I lov at se nogle af mine billeder fra London :) Enjoy... 

Nå, nu til dagens støvler. Støvlerne her er fra Bianco Footwear og er vis to år gamle efterhånden - og desværre ikke helt så kønne mere som på billedet (det er ikke nemt at holde hvide støvler (og sko i det hele taget) hvide/rene!). Støvlerne er i skind/læder og med lækkert varmt foer, og har fået mig igennem en ret hård vinter i Nordjylland, med tørre fusser vel og mærket! (Se billederne her!). Jeg vil bruge støvlerne her sammen med stramme jeans og en hvid strik, eller et stort hvidt tørklæde. 
Jeg elsker snøren på støvlerne her, og mokkasin-looket - total sweet! 





Pictures from London 2. - 5. marts 2012

Simone - having drinks fredag aften
Efter vores lille bytur faldt vi over M&M's World på vej hjem - som havde åbent hele dagen!
Beruset og fjollet i M&M's World!
M&M's i alle farver!
Okay, jeg ved ikke lige hvad M&M's-manden havde gjort mig.. For meget Thai-Bo undervisning i FitnessWorld I guess....
Simone og hendes Shiny Knight!
Souvenir!

Fodbold?

Shopping Søndag - Emily forklædt som celebrity!
The Pink Lady
Kaffe & Cupcakes pause fra shopping'en søndag i Westfields
Mmh... Cupcakes!
Simone, klar parat til bytur søndag aften :)
Hej Kamera!
Emily - going out! søndag
Simone & Jeg...


Simone, posing foran hende og Emilys 2012-væg med søde hilsner
Min hilsen fra Simone :)!
Emily og jeg i byen, søndag.
Flot Simone ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar