torsdag den 8. marts 2012

Pictures from the Gallery

Hej søde læsere... Ser I også Paradise? Det er SÅ nice! Han er meget sød ham Michael der... Mmh...
anyways; hvad fuck sker der for det danske vejr these days? I går var der bare total lorte snevejr (da jeg skulle cykle fra uni og op i Bruuns Galleri - fucking lort altså) og i dag er der bare total nice forårsvejr - lad det for guds skyld blive!!! Jeg magter ikke mere sne og sjap og kulde! I går havde jeg bare lige præcis pakket mine foerede støvler ned i kælderen, og svup så sner det bare - HELT ÆRLIGT! Men de kommer ikke op igen! Fra nu af er jeg i forårsmode... Og lige snart pakker jeg også mine store vinterjakke væk, bare vent og se! 
Jeg håber at I, ligesom jeg, har haft et par dejlige dag! Jeg har i hvert fald haft et par skønne dage i herligt selskab! Og jeg går oven i købet en skøn weekend i møde også, i selskab med min helt igennem vidunderlige lillesøster Ida :) JUBIIIIIII! 

I dag skal vi omkring mine 16. par støvler - så vi kan komme igennem dem, inden der bliver alt for godt vejr... Og så vil jeg vise jer ALLE mine billeder fra Gallery Messen under CPH Fashion Week i februar, dem fik jeg vis aldrig vist jer. Vil du læse mere om min oplevelse af Gallery Messen kan du gøre det her på bloggen, under indlægget Fashionweek day one, eller på jegelskermode i artiklen "Dagens indtryk af modeugen 2. feb". Jeg er desuden aktuel på jegelskermode.dk lige nu med artiklen "Kender du Kurt Geiger" - slå et smut forbi :) 
Farvel stiletter
...Og inden vi runder støvlerne, vil jeg lige bede jer vinke farvel til mine sorte stiletter her, som jeg for nyligt har solgt på trendsales. Bye bye stilettoes - håber I bliver glad for jeres nye hjem. 

Nå, nu til dagens støvler. Dagens støvler er fra Bianco Footwear. De er vel ved at være tre år gamle. De er i total lækkert sort læder fra Brasilien. Jeg synes de er ret klassiske på en måde, men alligevel skal man passe lidt på hvad man tager på sammen med dem (læs: for ikke at lige en prostitueret). Så jeg vil nok bruge støvlerne med sorte strømpebukser (ikke nylonstrømper!) og en lang skjorte/tunika. Eller måske med sorte jeans, en strik eller et stort tørklæde. Og så er støvlerne her altså også rigtig fine til halvlange frakker - uuuh... På en måde er jeg meget glad for støvlerne, det er skønt nok at have et par højhælede lange støvler - og de er jo også ret klassiske. Men på den anden side overvejer jeg lidt at sælge støvlerne her. Jeg bruger dem ikke særligt tit, omvendt kostede de 1300 kr. og det kan jeg jo ikke sælge dem for, hmm what to do?





Nå nok om det, I får her mine billeder fra 
Gallery Messen 2. februar 2012, i Forum hallen






























Min smukke JEM-kollega Cecilie

XOXO My Darlings....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar