tirsdag den 13. marts 2012

Nøgne læber

Jeg vil have nøgne læber som i Costume! Se min nye læbestift længere nede!
Hej mine søde bloglæsere. How are you? Jeg håber I har det super duper :) Jeg har tilbragt de sidste par dage i selskab med min smukke veninde Helene, findes der noget bedre :)? I dag brugte vi dagen på at besøge Århus' mange fine butikker! Og IH HVOR ER DER ALTSÅ BARE MANGE LÆKRE FORÅRS- OG SOMMERVARER JEG GODT KUNNE TÆNKE MIG! Lige nu forsøger jeg dog at spare, da jeg brugte lidt mange penge i London... But it's so fucking hard! Lad mig nu for helvede bare vinde i Lotto (det ville selvfølgelig mere eller mindre kræve at jeg begyndte at spille Lotto - men alligevel!), økonomisk frihed er alt hvad jeg ønsker mig her i verden (world peace? Love? Naah, Økonomisk frihed!). Jeg elsker min klasse/Hold 3 og jeg er glad for mit studie (de fleste dage), men hold nu kæft hvor jeg altså bare HADER at være på SU. 

Men nok om det kære læsere. I dag skal I få lov at se lidt af det, jeg bl.a. bruger min SU på :) Som altid skal vi omkring et par af mine støvler. Derudover vil jeg i dag vise jer mine lækre nye MAC læbestift :) Pretty nice right? ... 

Først til støvlerne. Støvlerne her er 18. par i rækken af støvler, som pt. tæller 37 par. De er fra Bianco Footwear og er vel nok 2 - 3 år gamle. De er godt brugt efterhånden (de var igennem en hård vinter eller to), men jeg er nu stadig lidt glad for dem. Som I efterhånden nok har fundet ud af; har jeg jo en svaghed for cogniacfarvede støvler, så jeg kunne naturligvis heller ikke modstå denne mere eller mindre basic støvle med foer, da vi fik den i Bianco Hjørring for nogle år tilbage. De var egentlig en videreudvikling af Bianco's bestseller model "Kelly Boot"'en - forskellen på Kelly og så min støvle her, er egentlig bare at der er længere skaft på denne støvle, så den kan brættes til overknee - som var et absolut must på daværende tidspunkt. Jeg er rimlig meget ovre det der overknee i dag, men dengang var det altså ret fint - og de kan jo fortsat brættes ned og er derfor stadig ret brugbar... Jeg vil bruge den med sorte thight jeans og en sød hvid bluse eller noget i nogle rødlige farver. 
Støvlerne her er dog pakket væk for denne gang. I sidste uge pakkede jeg alle mine foerede støvler ned, og bar dem ned i mit kælderrum (jeg har nemlig knapt plads til dem i min lejlighed) og bedst som jeg havde gjort det, begyndte det at sne!? HELT ÆRLIGT! Heldigvis skinnede solen igen næste dag. Støvlerne får derfor lov at blive i kælderen! Hvor min store Modström jakke snart vil joine dem. KOM SÅ FORÅR! 

I skal lige have lov at se min nye læbestift inden jeg forlader jer til fordel for ABS revyen denne aften.
Læbestiften er knapt en måned gammel efter hånden - jeg er ked af det tog mig så længe at få den smidt herind. Jeg købte den, fordi jeg sad og bladrede Costumes februar udgave igennem og faldt over artiklen med nøgen hud - og specielt nøgne læber (læs: Nude læber). Jeg synes, at det ser ret nice ud, når man rammer den helt rigtig nuance - og jeg er ret glad for denne, som jeg fandt hos MAC :) De har desuden VILDT mange fine nude nuancer hos MAC, så smut forbi Magasin, de vil garanteret gerne hjælpe dig med at finde den HELT rigtige colour til dine læber også!


Costume Februar 2012

Hav en dejlig aften. XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar