søndag den 11. marts 2012

Backstage

London
Hej søde læsere! Ej, jeg sidder bare og hygger mega meget! Det gik tidligere i aftes op for mig, at det er i aften der bliver sendt Zulu Awards 2012 - så det sidder jeg lige nu og ser! Det er mega nice! Linda P er MEGA NICE som vært! ...Men generelt: Gotta love award shows!
Desuden har jeg bare haft den bedste weekend! Jeg startede ud med at jobbe i Posh Shoes i Bruuns fredag - og i den forbindelse vil jeg gerne lige understrege: Jeg har altså bare verdens sødeste kollegaer og verdens skønneste arbejdsplads! I am so blessed! Ved aftensmadstid fredag kom min helt igennem fantastiske lillesøster! og så besøgte vi Chili Hot Pot, hvorefter vi tog hjem og hyggede igennem :) Lørdag tilbragte jeg også i selskab med min skønne søster. Hvor vi shoppede, slog et smut forbi Baresso og så Vampire Dairies all night! - og for det ikke skal være løgn, startede vi faktisk lørdag morgen med en gang hård træning! (Malle/balle/lår i Fitnessworld!). I dag stod vi så tidligt op og tog en gang Flow Yoga i Fitnessworld, hvorefter mine vidunderlige forældre kom på besøg. Det har bare været total hyggeligt og så hjalp de mig desuden med en masse praktiske ting. Bl.a. med at sætte et gammelt skab i stand - jeg vil glæde mig til at vise jer før og efter billeder :) 
- Så det var min fantastiske weekend... Og desuden går jeg også en fantastisk uge i møde... Ain't life great? 

Her til aften skal vi kort omkring et par af mine boots, hvorefter jeg vil vise jer billederne fra Backstage til Baum und Pferdgarten showet under CPH Fashion Week 2012 (Torsdag 2/2-12) ... Hvor Stine Goya også forberedte til hendes show! Tjek billederne længere nede. Lets get to it... 

Marni's kollektion for H&M ramte jo forresten butikkerne denne uge. Jeg var lige omkring H&M på Clemens bro lørdag for at se kollektionen in real life - og jeg er VIRKELIG IKKE IMPONERET! Men bedøm selv; se hele kollektionen her. Og jeg vil godt lige indskyde, jeg er altså normalt kæmpe Marni fan!

Dagens støvler, er nr. 17 i min kære støvle samling :) De er (som så mange andre i samlingen) fra Bianco Footwear. De er faktisk en forårsmodel (læs: uden foer). Jeg tror de er ved at være to år gamle. De er af skind/læder og er egentlig rimelig hvide endnu :) 
Jeg vil bruge de hvide støvler her med sorte strømpebukser en kort hvid nederdel og en sød bluse! Eller måske bare en oversize sort strik? Måske jeg eksperimenterer med det i morgen :)?

Nå, nu skal I få lov at se backstage billederne fra Baum und Pferdgarten showet under Københavns modeuge. Hvis I vil læse mere om Baum und Pferdgarten showet AW12 under CPH Fashion Week Feb. 2012, kan I klikke på linket her - for at læse om det på min blog. I kan desuden læse om den 2. februar 2012 / modeugen på min blog ved at trykke på linket her. I kan desuden også læse min anmeldelse af Baum und Pferdgarten showet på jegelskermode.dk ved at trykke her.
Baum und Pferdgarten AW2012 Backstage pictures 2/2-12
Interview med smukke Model Ida Nielsen, som I meget snart kan glæde jer til at se her på bloggen.
Smukke Ida Nielsen, inden hun skulle gå Baum und Pferdgarten showet
Ida foran hendes tøjstativ inden hun skulle gå Baum und Pferdgartens AW12 show


Backstage Baum und Pferdgarten

Modellerne får stylet hår inden Baum und Pferdgarten showet - 2. feb. 2012
Backstage Stine Goya - og ja, det er sørme den smukke designer som sidder der i den lyserøde strik.
Der styles hos Stine Goya inden showet
Den rødhåret skønhed Stine Goya!
Stine Goya et par timer inden hendes show løb af stablen...
Designer Stine Goya
Max Factors chefstylist Mina Ingerslev sminker modellerne inden Stina Goyas show
Mina Ingerslev



Det var alt for i dag søde læsere! Sov rigtig godt...
By the way, så I lige at Mia Lyhne er blevet farvet blond? Jeg var nok mere til det mørke hår til hende...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar