onsdag den 9. februar 2011

Sporty stiletter...

Hej og velkommen til endnu en aften på min shoeblog ;) ... Jeg sidder lige og nyder det glimrende underholdningsprogram Paradise Hotel efter en lidt hårdt dag med både arbejde og hovedrengøring i lejligheden ... Pyyh, så der er bare dømt sofa-hygge nu :)  

Denne aftens sko er fra Gino Ventori. Stiletterne er faktisk pænt gamle, omkring 8 år faktisk. Jeg havde dem på til min blå mandag i 7. klasse... Naturligt nok, er skoene og jeg nu vokset fra hinanden og de er nu på trendsales.dk - Mon ikke de snart får en ny ejer, som kan få glæde af dem... :)?

Igen vil jeg lige understrege, at dette på ingen måde skal være en politisk blog, meeeen; jeg er altså bare nøøødt til at kommentere på et indslag de bragte i går og i dag på TV OJ
To fiskere døde til søs (en far og søn) efter deres kutter kolliderede med et svensk fragtskib. På grund af en kommunikationsfejl får Søværnets Operative Kommando alarmeret redningsbåden i Grenå for sent, som MÅSKE kunne have reddet de to fiskere. Nu vil de efterladte (mor og datter) så have en undskyldning for Søværnets Operative Kommando? Why? Var det ikke en ulykke, som ikke havde noget med Søværnets Operative Kommando at gøre? Og så vil jeg egentlig også gerne lige understrege ordet ULYKKE? Åhhh jeg synes det er dumt. Og hvad skal en undskyldning hjælpe noget som helst? De bringer ikke jeres far/mand og bror/søn tilbage? Og noget helt tredje; hvorfor er det så vigtigt, at medierne får det at vide? 15 minutes of fame siger jeg bare - fuck hvor skod! Jeg kan godt forstå de to efterladte er ulykkelige og super kede af det, og min dybeste medfølelse derfor - men til grin, det er det altså, at de udnytter det til at komme i TV - øv øv øv... Søværnets Operative Kommando har forresten givet de to efterladte denne undskyldning, på trods af de mener de er uden skyld? hmm, det mener jeg også, men hvorfor så give undskyldningen... 

Hmm... Any ways... nok om det... Jeg vil smutte igen :) Sov godt ;)
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar