søndag den 27. februar 2011

Everyday heels

Hello my Darlings. Så gik der endnu en weekend - de går stærkt gør de ikke ? Men det har været en dejlig weekend :) Igår holdt jeg forsinket fødselsdagsfest for mine aller dejligste veninder :) Det er nu altså verdens bedste selskab :) Åh! Jeg holder bare så meget af dem alle sammen, hvis bare man havde noget mere tid i denne verden, jeg ville ønske jeg så dem alle meget mere end jeg gør :) Men en god aften, det var det ihvertfald :) without a doubt :) 


Any ways, dagens sko er sådan nogle man bare skal have. De er fra Bianco Footwear, for en gangs skyld :) Skoene er i lækkert sort skind og med en fin træhæl, som støtter godt og grundigt :) de er perfekte hverdags heels :) Jeg bruger dem til alt, nederdele, laidback dresses, og jeans med en yndig bluse :) Åh jeg glæder mig sådan til at vejret bliver varmere, jeg kan snart ikke holde kulden ud mere. Jeg glæder mig til lyse sommeraftner, lette sommerkjoler, shorts og ikke mindst ballerinaer, stiletter og sandaler :) ... Det bliver godt! Lad sommeren komme :) 


Jeg overvejer at tilføje et nyt element til min blog - jeg ved bare ikke helt hvad det skal være :)? Noget alla mine urealistiske julegaveønsker i December.. Something like that... 
Any how - det var alt fra mig denne gang :) Blog to you later :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar