fredag den 4. februar 2011

Lige så frække som røde læber

Det er længe siden, det ved jeg godt - det er for dårligt, det ved jeg godt... Men kender I ikke det, at jeg har bare haft så meget om ørene... But now I'm back, med mine sidtse røde sko, det 5. par :)

De frække stiletter her er fra Bianco Footwear (hvor jeg vil være at finde imorgen, i Maren Gyde, stop by; vi har masser af lækre forårsnyheder). Tjah hvor gamle er det? Vel et år eller sådan noget... De røde stiletter har tilmed rød sål, hvilket gør dem ekstra sexy ;) ... De findes også i sort, creme og navy blue - alle i lak og med røde såler - awesome :)

Nyder i CPH Fashion Week? Det gør jeg Kanal 4 Fashion week & DR K med fashion week, ikke dårligt :) Specielt Margit Brandt gør det rigtig godt i denne uge, hendes nye collection er mildest talt fab, F A B U L E S ! I tell you ;) Hun har flyttet bælterne tilbage på hofterne frem for taljen - og det er slet ikke så dumt. Shortsedragter og løse tunnikaer bliver moderne og meget bohemian at se på. Kombiner med rå ankelstøvler og så har du altså forårets look :)!  Smut forbi http://brandt-design.dk/ ...

Jeg får forresten, fra tid til anden, at vide, at flere og flere læser min blog :) Hvor det bare dejligt! (Psst... Hej Fætter Nikolaj)

Det var alt for de røde sko, imorgen fortsætter jeg (forhåbeligt, hvis min tid tillader det) med mine sandfarvede shoes :) So long...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar