mandag den 14. februar 2011

Racer shoes

Iiih :) Happy Valentines day ... Jeg tænkte jeg lige ville blogge nu, da jeg forhåbeligt ikke får tid til det i aften (take a hint). 
Jeg sidder lige og ånder lettet op inden jeg fortsætter med nyere litteraturhistorieforelæsning om Søren Kierkegaard - Snoooork, bare jeg ikke kommer op i det pjat til eksamen.  

Any ways - kort om dagens sko, de er fra Bianco (for en gangs skyld) og er omkring 1 år gamle, måske lidt mere. Jeg syntes de var så fede, hardcore og anderledes... I dag synes jeg måske de er lidt vilde? Men er de for vilde det ved jeg ikke? De fandtes også i rød og sort... De var også seje nok... Men lidt for vilde ihvertfald.

Jeg skal forresten til London i weekenden :) Og iih hvor jeg glæder mig. Jeg kan lige nå at få det sidste af London Fashion Week med - DET BLIR GODT! Og jeg skal besøge den skønne Simone - uff hvor jeg glæder mig meget! Men what to wear what to wear? I dont know, det bliver det store pakke dilemma - og jeg er oven i købet begrænset til 10 kg. - Jeg kan allerede nu afsløre, it will be a problem. Måske jeg kan tage lag på lag på lag når jeg skal flyve :) ??? I don't know :)? Time will tell, eller hvad man siger :)?

Talk to you soon... XoXo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar