lørdag den 26. februar 2011

Little ones

Heysan hopsan. Pyyyh, så er lejligheden rengjort og klar parat til at få gæster imorgen. Jeg er så heldig, at få besøg af 11 dejlige damer imorgen, det skal nok blive godt. Jeg har i den anledning handlet en masse drikkelse - and are you kidding me, sådan noget er jo sindsyg tungt! Jeg kan stadig mærke det i mine skuldre - hvilket delvist er godt, for så fik jeg da lidt træning i dag også ;) Den skønne Julie og jeg var til "stram op" tidligere i dag, men det var desværre lidt sløvt og derfor nok ikke specielt opstrammende, øv!


Nå men det skal også handle om sko. Dagens fine små heels er fra Bianco, men de er fra før min karriere i den skønne kæde. Skoene er nemlig rimelig gamle - jeg vil skyde på 4 - 5 år. Men de betyder rigtig meget for mig. Delvist fordi jeg synes det er rigtig fine og skønne at have på. De er meget elegante, men samtidigt er hælen ikke særlig høj, så de er også gode til en af de der aftner i byen, hvor man ikke er så oplagt, men alkoholen trækker bare alligevel ;) Kender I det?
 Men det er nu ikke derfor skoene her betyder meget for mig. Nej, det er fordi jeg har fået dem af mine fantastiske søskende :) Hvis nogle skulle være i tvivl, så har jeg en skøn lillebror og en skøn lillesøster, 19 og 15. Og de er i sandhed verdens bedste søskende! Nok også verdens skørreste søskende :) Men det tager jeg gerne med :) Åh, det er hårdt at undvære dem, nu hvor jeg er flyttet hjemmefra. Heldigvis har min mor sørget for, jeg har en direkte hotline hjem til Hjørring (læs: Gratis telmore til telmore) så jeg hurtigt kan ringe hjem, når jeg har brug for at grine, pylre eller bare høre min dejlige families stemmer :) De har for nyligt været på besøg :) Hvor var det bare skønt! Når de skal hjem, står jeg på hovedet for at finde på ting, der kan gøre at de kan blive bare 5 minutter mere. Men nej, før eller siden skal de altid hjem :( Øv, og så savner jeg dem igen. Det er skørt, er det ikke? At man savner dem endnu mere, når de lige har været her? I don't know why? Nå der fik jeg lige pylret ud - sorry ;) 


Nok om det, jeg må hellere se at komme i seng. Jeg har en lang dag foran mig imorgen :) Blog to you soon
XoXo - you know who ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar