torsdag den 10. februar 2011

Sort lak alla Victoria Beckham

Hello my darlings. Jubiii, sæson præmiere på Gossip Girl - possibly the best serie EVER! Og Blair og Serena er i Paris - BARE DET VAR MIG! Heldigvis skal jeg snart til London Baby! :) Jeg skal nemlig besøge min viidunderlige veninde, Simone. Hun har forladt mig til fordel for a life in the fashion fastlane. Thats alright though, jeg går ud fra hun vil supplere mig med masser af materiale når jeg engang bliver modeskribent :) (og den bedste af slagsen, vel og mærket). 

Men nu til dagens sko. De fede stiletter her er fra Bianco Footwear :) Og som den kvikke læser nok har opdaget, er de allerede repræsenteret her på bloggen i 2 andre farver også, blå samt orange ;) 
Jeg elsker detaljen, der er den hvide hæl, its awesomely gorgeous and very Victoria Beckham. 

Apropos Fru Beckham, så er det ikke meget man hører til hende for tiden. Og ærgeligt det er det da, for hendes stil er fabulous. Men hun har jo travlt med hendes eget brand. Hendes kjoler er okay, dog ikke fantastiske desværre. Og hendes jeans er no diesel bare very plain - skuffende. Hendes tasker er seje nok, but their no Louis Vuitton or Hermés. Desværre skuffer hendes solbrillekollektion ligeledes. Mrs. Beckham er kendt for høje hæle og store solbrilller - alligevel lever hendes eyewear collection ikke helt op til, hvad man i sandhed kunne forvente af hende. Jeg håber hun lægger mere arbejde i kommende kollektioner, for hun er i sandhed et modeikon.   

Nogle af jer stiller nok spørgsmål, hov: hvordan ser hendes hår egentlig ud for tiden? og det er jo et glimrende spørgsmål, eftersom hun også er et stilikon inden for hårmode. Jeg kan fortælle, at håret er mørkebrunt igen, det er langt og oftes set i en stram hestehale med midterskilning - ikke værst, hvis man kan bære det (OG DET KAN HUN). 

Åh kære blog - 9 par blå sko, 3 par brune, 3 cremefarvede stilettoes, 2 gange grønne heels, 2 sæt grå sko, 1 par gule heels og 6 par guld sko, for ikke at nævne 8 par hvide sko, 2 par kondisko, 4 shoes med leopardprint, ikke mindre end 9 par lilla sko, one and only pair of oranges, hele 13 par pinke sko, 5 røde par, 2 par sandfarvede stiletter og nu godt i gang med de første 3 af 21 par sorte shoes ;) - er det ikke wonderful :) ? 

Talk to you soon - XoXo Gossip girl ;) eller... 

1 kommentar:

  1. Tak for den søde comment;) OG - jeg har lige fået mail om, at jeg skal til samtale hos London College of Fashion den dag du ankommer. Så du bliver den heldige person, der får lov til at samle stumperne af mig, haha. GLÆDER mig til at se dig, min smukke pige <3

    SvarSlet