torsdag den 17. februar 2011

De helt rigtige tern

Hvad synes I om det nye design :)? Er det ikke fint? Very fashionable as in right now. Det tænker jeg ihvertfald :) Og så er der fine fugle ude i siden og alt muligt :) So pretty. 
Dagens smukke sko er fra Bianco Footwear - og det er virkelig nogle af mine yndlings sko! Hælen er vidunderlig at gå på og printet er forever chikt, på sko!Slap dog af med tern, og bland aldrig tern og tern, det kan hurtigt blive for meget. Men på skoene her, er printet perfekt og de gør enhver sort kjole fashionable. I will forever love these shoes :)


Apropos fashionable right now, har I så set Malene Birgers nye kollektion for hendes eget mærke By Malene Birger - Det er ihvertfald en wonderful kollektion, hvis bare jeg kunne eje det hele! Specielt to items skiller sig ud (se billederne nedenfor). Den gule silkesag er så sej og chik, jeg må bare eje den, men hvor finder jeg pengene? Jeg vil bruge den gule sag med guld stiletter og grove guldsmykker. ELLER med sorte kilehælssandaler og lædersmykker... mmmh - drømme drømme drømme. Den smukke cremefarvede kjole vil jeg bruge med elegante sorte stiletter og intet andet! Kjolen er smuk i sig selv :) Men generalt for hele Malene Birgers SS11 kollektion er at den er ekstremt fed, stilet og samtidigt afslappet... Jeg vil have det hele! All of it! Besøg www.bymalenebirger.com for at se hele kollektionen :)


Any ways my Darlings, I will leave now - og imorgen forlader jeg jer helt til fordel for London :) Fashion Week awaits me :) Blog to you later :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar