mandag den 7. februar 2011

Champagne når det er bedst

Så sidder jeg her og er godt underholdt af Paradise Hotel. Det er lidt ligesom, at se De Unge Mødre - det er også et lorte program, men man får det bare så godt med sit eget liv, når man ser det. Og so far er det virkelig sjovt. 

Any ways nok om Paradise Hotel og mere om... MINE SKO :D! 
Dagens smukke smukke sko er fra Bianco :) (for en gangs skyld). Farven er smuk og detaljerne så fine :) Hvis bare man kunne slippe af sted, med at gå i så fine sko hver dag :) Jeg synes forresten ikke, at jeg er til nok gallafester :( Øv...   

Apropro fine sko, så lavede Christina A og jeg fine vinduer nede i Bianco i Maren Smeds Gyde (selv om Didde & Emma havde lavet størstedelen af arbejdet). Men anyways the point er, at Biancos nye kampagne er FANTASTISK! Så flot! Slå et smut forbi og se de flotte nye lyserøde vinduer og fine nye forårsmodeller :) Bababababaaah I'm loving it ;) 

Nå jeg vil tilbage til det underholdende hotel nu :) Min søde kæreste er forresten ved at gå ud af sit gode skind. Han er vis hverken til deltagerne eller til hotellets spilleregler :P Men det er nu meget sjovt alligevel :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar