søndag den 6. februar 2011

Mr. Sandman... Bring me a dream

Så sidder jeg og hygger på sofaen med dyne og det hele :) mmh... og så har jeg lige guffet lidt TUC kiks med sourcream & onien (har I smagt dem, de er altså mega nice?) med sådan noget blød port salout ost mmhh - det er altså lækkert! Try it :)

Men nok om det ;) nu til dagens sko. De smukke skindsko her er fra Bianco. Det var love at first sight og de hjalp mig vel på en måde, gennem en lidt svær periode. I dag er jeg ikke længere så forelsket, vi er bare vokset fra hinanden, you know?... Og de er derfor sat til salg på trendsales. - igen er min lille ekstra indtægtskilde (læs: min bruger konto på trendsales.dk) ikke særlig indbringende.. eeih... Og jeg kunne bare godt bruge de ekstra money lige pt! Der er så meget nyt lækkert forårstøj i butikkerne and I want it! Men jeg kan ikke bare købe det, delvist fordi jeg har købt en ny computer :) (men den er rigtig rigtig fin tilgengæld, se billedet :)) og dels fordi jeg skal bruge penge på dumme bøger - øøøøøv! Det ser ud til, at det bliver endnu en spare måned :/ æv... 

Nå jeg vil også smutte igen, jeg skal nemlig have læst nogle sider nyere litteraturhistorie til imorgen om den arabiske verden ;) 
Blog to you later ;) 
Min nye smukke lille laptop

Ingen kommentarer:

Send en kommentar