tirsdag den 8. februar 2011

Sophisticated with a bow

Så blev det tirsdag igen og hvilken dejlig tirsdag det har været :) Studium Generale er bestemt mit nye ynglings fag :) I dag fyldte mythos, logos og Prometheus specielt undervisningen - og spændende, det er det altså! 

Dagens sko er der ikke så meget græsk mytologi over. De er tilgengæld fra Pieces (til en forandring). Jeg er og bliver altså en fan af spidse sko (ikke for spidse dog!) de er så sofistikeret, hardcore og super stilet. Selv om skoene her, ikke er de mest brugte af mine stiletter, ender jeg stadig ofte i dem til diverse begivenheder. Skoene fik jeg af min skønne familie i julegave for omkring 3 eller 4 år siden :) 

De fine heels her ville jeg bruge sammen med et par af de fantastiske jeans Diesel fornyligt har sendt på markedet. Se f.eks. nogle af de 3 fede modeller herunder... Og besøg www.diesel.com for flere modeller. 

Nå men jeg vil smutte igen, der kommer jo snart paradise hotel ;) ... blog to you later :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar