onsdag den 22. juni 2011

Sprit nye blingblings

Aaaaah, sommerferie - endelig! Læsningen har intensivt taget størstedelen af min tid - derfor de manglende blogindlæg - I'm sorry, hope you haven't missed me too much ;) MEN nu er eksamen overstået, ikke just veloverstået, men overstået og jeg har SOMMERFERIE - med undtagelse af giga meget arbejde selvfølgelig, hehe men jaja, så får jeg jo tjent en masse gysser :)


Nå men med sådan en overstået eksamen udløser vel en eksamensgave til sig selv - umiddelbart tænker I nok; NYE SKO! Meeen, jeg har faktisk fået så mange nye lækre sko på det sidste, så det blev til en ny taske istedet :) Men den er tilgengæld også virkelig smuk!
Men som sagt, masser af nye sko på det sidste, og dem skal I naturligvis have lov at høre mere om :) I blandt mine dejlige nye sko er disse wunderbar stiletter. De er fra Bianco og er sprit nye :) De er stadig nye i butikkerne og står til 450 kr. :) Det er da til at overkomme? Jeg selv glæder mig til at komme i disse smukke stilettoes... Mmmh, uanede muligheder af smukke kjoler kan sættes til disse smukke sko :) Velkommen i skofamilien smukke sko :)


Det var sidste par sorte sko for denne gang - 25 par :) nu har jeg et par hængepartier i forhold til nye farverige sko, dem vil jeg prøve at få rettet op på i det nærmeste tid, så I kan se alle mine nye smukke sko :)


Nå men jeg havde jo lovet jer den der lille Coca Cola Light historie :) og nu skal i få den:
Mr. Karl Lagerfeld til Coca Cola Light arrengement
Kenzo, Blahnik og for andet år i træk Lagerfeld! - Det er naturligvis designerne som har designet speciel edition looks til Coca Cola Light, jeg taler om. I 2010 designede Karl Lagerfeld, som selv siger at han er en stor fan af Coca Cola Light, et limited edition look til Coca Cola Light - i år har han gjort det igen. Farverne er pink, hvid og sort og man bliver bare glad af at se på de fine små flasker, efter min mening ihvertfald :) Til denne kampagne har Karl Lagerfeld, som selv har ageret fotograf på kampagnen, valgt modellerne Coco Rhoca, Heidi Mount og Jeneil Williams. Coco Rhoca var også sidste års kampagnemodel for Karl Lagerfelds Coca Cola Light projekt. Fra 1. juni af har du kunne få de fine lyserøde flasker på udvalgte caféer :) Personligt er jeg ikke den store cola fan, meeen sådan et fint design kunne da godt lokke mig til at købe en lille flaske :)
Coca Cola Light Limited Editon by Karl Lagerfeld, 2011's 3 nye flasker.




Thats all for me for today peoples :)
Blog to you later ;)
XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar