fredag den 3. juni 2011

Mine London Boots

Pyyyh, fødderne op og af med den stramme, højtaljede nederdel - sikke en dag. Arbejd arbejd fra 9.30 - 19.15 i dag - det er en lang dag for ømme fødder og trætte ben ;) 
Anyways; det er et stykke tid siden jeg sidst bloggede, I know and I'm sorry. Jeg har haft travlt - travlt med at skrive opgave, KARNEVAL I AALBORG, besøge min dejlige familie i Hjørring, hygge med kæresten og selvfølgelig passe mit arbejde :) Vi havde Late Night Shopping i hele Århus (det vi i Hjørring kalder Open By Night) i onsdags, shopping fra 10 - 24. Temaet var Caribbean Night så vi havde sommerkjoler og blomsterkranse på i  Bianco :) VI VAR SÅ FINE KAN I TRO :) 


Støvlerne på vej i byen i London. Sammen med Emily og Simone.
Nå nu skal det handle om mine nice små boots her :) De er fra Bianco (ja ja) og er stadig at finde i butikkerne. De er i ruskind og kilehælen er perfekt - de er så comfy, kan jeg godt sige jer ;) Jeg købte dem da jeg skulle til London (fashion week!) og besøge min skønne veninde Simone (som er savnet!) - de blev festet i og shoppet i og de var skøøøønne at have på :) Så kun positive anbefalinger herfra :) GO BUY A PAIR :) 
Mmmh min tur til London var great, jeg glæder mig til igen at kunne besøge min skønne Simone i den skønne skønne by London :)
Den Skønne Simone & Jeg :) i London Baby!


Jeg går og brygger på en ny idé til min blog inde i mit hoved - men jeg kan ikke få alle brikkerne til at falde på plads... Hmm - I'll get there, don't worry :)


Nå, thats all for now :) Blog to you later folks :) XoXo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar