mandag den 6. juni 2011

Skønne, frække og sofistikeret blonder

Dear Blog - Hello again, it's been a while - jeg har haft lidt travlt med arbejde, læsning og så har min kæreste og jeg været så heldige at passe en af hans skønne niecer :) Så bliver det altså ikke hyggeligere :)!


Kender I det der, at man ikke helt ved hvor frustreret en opdatering, man kan få sig til at poste på facebook? Sådan havde jeg det ihvertfald for lidt siden i aftes, da jeg så dokumentaren om Brønderslev-sagen. Jeg tror bestemt ikke, at jeg er alene om at være ualmindeligt forarget over denne sag - men endnu mere forarget over Brønderslev kommunes håndtering af sagen - og det blev da bestemt ikke bedre af, at se den ansvarlige sagsbehandlers udtalelser i dokumentaren - hun er jo fuldstændig inkompetent, naiv og jeg håber godt nok hun har en dårlig smag i munden. Det håber jeg desuden også, at resten af de ansvarlige ved Brønderslev kommune har! FOR DÅRLIGT FOR DÅRLIGT FOR DÅRLIGT! Og nu sidder jeg og ser direktøren for Børn og Kultur udvalget i Brønderslev kommune i TV-avisen på DR1 og han er jo lige så stor en idiot som resten af tåberne. Jeg synes helt ærligt bare at Brønderslev kommune skulle afsættes - de er åbenbart ikke dygtige, eller ansvarlige, nok til at løfte de sociale opgaver som en kommune pålægges. Frustreret og vred og chokeret over den flok idioter som er ansat hos Brønderslev kommune. Tænk at du og jeg betaler de tåbers løn - øv øv øv øv øv. Og det er sådan nogle ting jeg ikke kan få mig til at skrive på min facebook, men heldigvis har jeg min egen blog, hvor jeg kan skrive lige hvad jeg vil :)!


Nå nok om mine voldsomme frustrationer overfor Brønderslev kommune og mere om mine sko :)! Aftnens sko er fra Bianco :) De er stadig at finde i butikkerne og de er skønne at have på! De er så bløde og bare helt super for mine fusser :) Den spidse snude gør dem super sofistikeret og blonderne gør dem top frække :) Jeg har kun brugt dem en gang so far (men det skal jeg nok få rodet bod på soon) - det var i forbindelse med en bytur med min søde veninde Mia her i Århus :) Jeg matchede stiletterne med sorte stumpebukser og en fantastisk blå og hvid top fra London :) Mmmh - man får jo helt lyst til at tage i byen med det samme! ;)


Nå nu er min søde kæreste kommet hjem igen, så jeg vil hygge mig lidt med ham :) Men inden jeg smutter helt, vil jeg lige ønske min fantastiske søster held og lykke med engelsk eksamen imorgen :)


XoXo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar