lørdag den 11. juni 2011

New Love

Aaaaah fødderne op, sikke en dag :) Det kom jo helt bag på den kære Katrine og jeg, at vi fik så travlt i Bianco i Maren Smeds Gyde i dag - men det er jo altid dejligt :) Men pyh nogle ømme fusser jeg har mig nu, vi har løbet stærkt!


Mit Coca Cola Light projekt må desuden lige vente endnu engang, men jeg glæder mig til at blogge lidt om det - det kræver bare liige lidt af mig ;)


Jeg har erhvervet mig nye stiletter i dag (og det er jo altid dejligt!) - de er så fine kan I tro, I kan se dem i mit næste blogindlæg, men kan I ikke vente, kan I smutte et smut forbi Bianco  Footwears hjemmeside og se dem, det er art. 35-35980 i sort :) De er kanont flotte! Dette sender min sorte skosamling op på 25 par og samlet har jeg nu 131 par sko/støvler :) Nice right? 


Nå men nu til dagens sko - Ja, de er nye :)! Er de ikke fantastisk fede? Jeg har slet ikke haft dem på endnu, jeg skal lige finde den rette lejlighed til det :) Men jeg er very excited about them :) Min svigermor holder 50-års fødselsdagsfest i September, hvor jeg planlægger min lille sorte cocktailkjole sammen med disse :) Jeg tror det bliver for nice? Men mit outfit til den familiære fest kan jo nå at ændre sig mange gange endnu ;) Men anyways de lækre, sorte ruskindsstiletter her er fra Bianco og jeg siger jer piger og drenge; DE ER FANTASTISKE AT HAVE PÅ - Ja, ja godt nok er de høje, meget høje, men hele skidtet er lavet i skind så det er jo så lækkert omkring fødderne :) Mmmh... jeg kan slet ikke vente med at hoppe i dem :)! De er stadig at finde i butikkerne, hvis de da ikke allerede er revet væk (vi har lidt endnu i Århus butikkerne :)) - de koster 900 kr. og er alle pengene værd :)
Jeg tænker også om de fantastiske sko her, at de er amazing sammen med en buksedragt :)? Det må testes...


Det er vis alt I får fra mig for denne gang :) Nu vil jeg bare glæde mig til at jeg skal i byen i aften, sammen med min skønne skønne veninde Simone :)


Blog to you later :) XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar