tirsdag den 7. juni 2011

Real Shoe Love

Har I set dem? Er de ikke flotte?! Uuuuh dagens sko ELSKER jeg altså bare! De er forholdsvis nye og er desuden stadig at finde i Bianco butikkerne - Ja, det er fra Bianco - men jeg synes ikke det er en typisk Bianco model som sådan. Uanset, er jeg ihvertfald vild med dem og imponeret. Som jeg sagde til min søøøøøde arbejdsgiver Kirsten, da jeg så dem, så synes jeg faktisk det er noget af det flotteste Bianco har lavet i laaaaang tid. Så sådan et par måtte jeg naturligvis have mig :) Hvis du også vil eje et par, så smut forbi vores butikker i Århus C, vi har dem alle sammen - du får lov at give 800 kr. for dem, tilgengæld får man en kvalitetssko som ikke blot er ualmindelig stilet men også virkelig lækker at have på! Det er skind og er derfor nice nice nice for fusserne. Jeg er ihvertfald vilde med mine! Jeg har allerede brugt dem 1 gang, det var til min søde fætter Sørens konfirmation. Jeg var iført en lækker brun satin fitted kjole fra H&M, sort blazer fra MbyM og så skoene her + lyse krøller naturligvis :) Ikke helt af helved til, hvis jeg selv skal sige det :) ... Mmmh, jeg er sikker på skoene og jeg nok skal få nogle gode oplevelser sammen - jeg er ihvertfald vilde med dem - jubii jubii jubii :) 


Fra Venstre: Mig, Lillesøs Ida, Kusine Marie, Konfirmanden fætter Søren og Kusine Katrine     
Apropos Bianco så har vi jo startet 2 for 1 i denne uge og wusch hvor går det vildt for sig! Jeg var på arbejde i Bianco i Ryesgade i dag sammen med den kære Lotte og den billedskønne Monique :) ... Og hold da op hvor havde vi bare travlt! Så folks, hvis I vil nå og fange the good stuff, så slå et smut forbi Bianco butikkerne i Århus C - vi har 2 for 1 på ALLE varer ;)


Henriette Zobel
Det var vis dagens gode nyheder, dagens triste nyhed kommer tilgengæld her: Pureheart by Henriette Zobel er i dag gået konkurs/ har indgivet konkursbegæring. Ikke fordi jeg selv har haft et specielt forhold til Pureheart mærket, men det er da altid trist når en dansk designer må dreje nøglen om. Pureheart har eksisteret i 10 år og har produceret tøj og smykker - idéen med virksomheden var at kombinere mode og forretning med spiritualitet. Dette er vis lykkeds Henriette Zobel meget godt; hendes kundescare talte bl.a. Kronprinsesse Mary og Grevinde Alexandra. Det bliver spændende at se, hvad Henriette Zobel finder på i fremtiden, men uanset; er jeg ikke i tvivl om, at vi kommer til at se mere til hende :)


Thats all for today - nu vil jeg igen give mig i krig med Niels Lyhne :/ 


Hov - et stort tillykke skal desuden lige lyde til min smukke lillesøster, som klarede sin engelsk eksamen i dag med et 12-tal! Godt gået Ida-Pita :)

1 kommentar:

  1. Hej. Arbejder du i Bianco? kan du evt hjælpe mig?
    her min mail britt-knop@hotmail.com

    SvarSlet