fredag den 24. juni 2011

Perfect denim

Hey Blog, how'e you been? Jeg har haft det godt :) Efter eksamenslæsningen endelig er ovre har jeg bare nydt livet! og gør det stadig :) Igår havde jeg en helt fantastisk dag sammen med min mor (som er den bedste i hele verden! :)) - Vi var en tur på shopping i Århus hvor min mor fandt kjole, shorts og sko - Jeg fandt mig en ny smuk kjole og nye klipklappere (det skal jeg jo have til min kommende ferie! :)). Aftnen nød jeg i selskab med de skønne blondiner Janie & Signe :) Vi fejrede Skt. Hans med god mad, masser af hvidvin og Skt. Hans bål i uniparken :)
I dag har jeg sovet længe (Mmmh endelig!) og så har jeg fået min dejlige kæreste hjem igen - han har nemlig været i Hjørring en tur. Og nu sidder jeg bare og slapper af på sofaen og nyder nogle gamle afsnit af Greys Anatomy - I ved det afsnit hvor Meredith finder ud af, at Derek er gift og Addison shows up på hospitalet - its awful, but pretty awesome. 

Nå vil I høre lidt om mine 10. par blå shoes :) Hvis nogle har en super memory, vil I kunne huske, at jeg også havde 10 par blå sko sidst vi vendte emnet "my blue shoes" :) - Men i mellemtiden har jeg solgt et par, det tror jeg også jeg har nævnt, I kan se det par jeg solgte her. Det vil sige at status quo er 10 par blå shoes :) Og blå er altså en farve, jeg har en svaghed for. Kilehælene her er fra Bianco og er i fint lyst denim :) De findes også i sort denim og er stadig at finde i butikkerne :) De er stadig lidt nye for mig, og jeg har kun brugt den 2 gange so far :) Første gang var en dag med tømmermænd, jeg havde haft en fantastisk bytur i Århus med Mia  og kunne absolut intet andet end pizza spise dagen derpå. Heldigvis havde min skønne kæreste det på samme måde så vi spankulerede ned på Day & Night Pizzaria og fik en lækker lækker pizza. Jeg var iført de skønne kilehæle her, som supplerede mine blå hullede jeans perfect - herudover en blå, løs, stribet bluse og messy hair - I kinda dig the look ;) Anden gang jeg brugte de fine kilehæle her, var til min mormors årlige påskefrokost - Vejret var så lækkert så jeg havde bare en lille blå kjole med hvide blonder på hertil :) Det var også kjempe fint kan I tro, og påskefrokosten var desuden også kjempe fin! 
Gotta love that!
/Walk down memory lane :) 

Inden jeg smutter for i dag, tænkte jeg, at I lige skulle have lov, at se min nye taske jeg fortalte om i sidste blogindlæg :) Er den ikke amazing?

Blog to you later :) XOXO 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar