torsdag den 26. maj 2011

Noget alla Marc Jacobs

Så fandt jeg lige tid til at blogge igen :) Jeg sidder lige og ser Ånderne vender tilbage - uuuuuuh det er scary! Men jeg glemmer nok alt om de uhyggelige ånder, når der om en lille halv time kommer PARADISE FINALE! Uff jeg glæder mig - jeg har bare hørt rygter om, at både Tina og Nick vinder, så mon ikke det bliver de to tumper :/ øv! 


Det går forresten godt med min opgave, jeg regner med at være færdig imorgen (in case anyone cares???)


Nå nu til dagens sko, som I nok er noget imponeret af - og det kan jeg godt forstå, de er også smukke! JEG ER VILDE MED DEM. Og I tænker nok, det er da en Marc Jacobs er det ikke? men det er det faktisk ikke nej, det er såmænd "bare" en Bianco ;) Men jeg giver jer ret, de ligner noget den skønne Mr. Jacobs kunne have kraeret ;)
Julefrokost med Hold 3, 2010
Skoene er fra sensommeren sidste år og var et af mine sidste skokøb i Bianco Hjørring. Jeg holder så meget af dem, de er så stylish - jeg har vis kun brugt dem 2 eller 3 gange, det er for dårligt, det må jeg gøre noget ved :) Jeg havde dem på til julefrokost med min VIDUNDERLIGE uniklasse - HOLD 3! Og hvilken wunderbar julefrokost det var - så god, at den ene sko faktisk mistede sin pompom - det går vildt for sig når man fester med hold 3 ;) Jeg ser frem til 31. maj hvor jeg igen skal feste med de skønne mennesker :) ...og bare rolig, pompomen kunne sættes på igen ;)


For now, vil jeg finde mig nogle chips og gøre klar til den store finale. 
Blog to you soon...
XoXo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar