søndag den 22. maj 2011

Wonderwear

Jeg kigger ned og siger med dårlig samvittighed; Hej Blog, how have you been? - It's been a while - sorry 'bout that. Okay okay okaay, jeg ved det godt - jeg er noget kun bagud med de blogindlæg, jeg ved det godt! Pyh men jeg har altså bare haft alt for meget at se til! Heldigvis har det ikke forhindret mig i at øge skosamlingen, de tæller nu 126 par :) ... Men hvem tæller :P?


Pyyh, der er sket en masse siden sidst jeg fik blogget et indlæg sammen. Nye sko er kommet til (og de er smukke!), jeg har haft forstuvet anklen en tur, hvilket resulterede i, at jeg ikke må gå i stiletter i 6 uger! I know; crazy right? Jeg tror nu altså ham lægen levede efter det der "overdrivelse fremmer forståelse" - for 6 uger, det kan da ikke passe ;) Jeg tager lidt let på det :). Ellers er der ikke så meget nyt at melde, jeg har været til en enkelt skriftlig eksamen, 6 timers - hvad gir I mig? Det bliver spændende at se, hvad sådan 6 timers koldsved ender ud i?


Nå nu om skoene, jeg har jo lidt travlt, jeg ville gerne have haft nået støvlerne inden sommeren kom. Men sommer er jo (og heldigvis da) godt på vej og jeg er kun i gang med sort par sko nr. 16 (ud af 24 par sorte shoes). Men det er altså disse det skal handle om i aften :)


Sandalerne her er fra Bianco Footwear og er fra sidste sommer. Det er skind hele baduljen så det er VIDUNDERLIGE at have på :) Jeg siger jer;: en fryd for fusserne! Jeg har bestemt også brugt dem meget - jeg syns, de er fede og very fancy at the same time. Jeg bruger dem ofte, for at gøre end kjole lidt mindre sød og mere rå. De var bl.a. med i Tyrkiet sidste år, hvor min kæreste og jeg smuttede en tur i April. Jeg elsker dem sammen med min pinke kjole :) Måske det er et look jeg også vil dyrke i den kommende sommer :) Mmh elsker I ikke bare sommertøj?


Nå det var alt for mig for denne gang, jeg skal gøre mit bedste for snart at vende tilbage :)


Hugs and kisses! 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar