onsdag den 25. maj 2011

Dark denim

Uuuuhuhu så er der sort-sommerfugleceramoniParadise Hotel - SPÆNDENDE! Meeen mens der for en gangs skyld er reklamer på tv3 kan jeg vis liige blogge lidt :) 


Jeg er i fuld gang med at skrive eksamensopgave disse dage og det går fremad med forholdsvis raske skridt - jeg skal ihvertfald nok blive færdig til fredag :) (I tilfælde af, at nogle sidder der ude og bekymrer sig på mine vegne :))


Acne Maia Denim Dress SS11 til 1200,-
Dagens/aftenens sko er et par skønne denim sandaler fra Bianco :) De er fra sidste sommer og var med mig på Samos :) Jeg h ar også de flade skønheder i grå denim (se onsdag den 27. oktober 2010). Denim var rimlig hot sidste år, men det er det bestemt også i år og jeg har da udset mig en denim sag eller 2 jeg godt vil have fingrene i, bl.a. denne smukke smukke mørkeblå denimkjole fra Acne - den er for nice og koster 1.200 kr. - og heldigvis kan den findes nede i den lækre Støy Munkholm på storetorv her i Århus :) Hmm... kom glad 1200 kr. :)?
Aaah jeg ville elske at blande mine flade gladiatorlike mørke denimsandaler her med den skønne acne kjole :)! 

... Nå jeg er of to fulde og underholdende jury medlemmer på Paradise Hotel :) Det bli'r godt - og i pauserne og efterfølgende kan jeg jo zappe over på kanal 6 hvor de viser den fantastiske Troy :) Få film findes altså i samme kaliber :) 

XoXo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar