mandag den 23. maj 2011

Bohemian flats

Hello Blog, gæt hvem der blogger allerede dagen efter igen :) DET' MIG! Jeg smider lige sådan et sent aftenindlæg her inden jeg tripper i seng :)


I dag har jeg det sådan totalt "stilhed før storm" - imorgen får jeg udleveret eksamensopgave, som jeg i princippet har en uge til at skrive, meeen jeg har naturligvis afsat weekenden til KARNEVAL i Aalborg og derfor har jeg egentlig kun 4 dage - presset? tjaah! og for at det ikke skal være løgn, skal jeg også lige et smut forbi Bianco i Maren Smeds Gyde og arbejde en dags tid, så lige knapt 3 dage har jeg til at få brygget en fantastisk opgave sammen - kryds fingre for mig :) 


Nå men det er jo skoene det skal handle om og i dag er de helt flade. Jeg får godt nok brugt mine flade sko disse dage, som jeg nævnte igår; må jeg jo ikke gå i stiletter lige for tiden pgr. af den forstuvede ankel. Men heldigvis har jeg da et par flade sko eller to :)


Min Søster og Jeg på Samos, sommeren 2010
Dagens flade sandaler er fra Bianco :) Det er helt sikkert fine at have på. Jeg synes sandalerne er super bohemian chic og det er jeg vild med! Jeg brugte dem sidste år sammen med haremsbukser, kjoler men egentlig også bare sammen med jeans. De er fede at sætte sammen med en masse guldsmykker :) Sandalerne minder mig om min tur til Samos sidste sommer. Jeg var afsted med min familie og det var super lækkert! Her var de meget åbne sandaler gu'r at have med :) I år skal jeg til Tyrkiet med min famile - OG JEG KAN IKKE VENTE! Kom glad sommerferie :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar