onsdag den 27. april 2011

Højt elskede sandaler

Kære Blog, I'm back! Efter næsten 20 dage er jeg tilbage og spræng fyldt med ny energi :) Sådan næsten da ;) Jeg synes bare, at jeg har haft så meget at se til på det sidste. Eksamensperioden er begyndt at nærme sig og det har givet mig ekstra læsestof (øv!), kryds fingre for mig! Heldigvis har jeg også kunne nyde påskeferien :) Jeg tilbragte den i Hjørring med min herlige familie, venner, kæresten og selvfølgelig også svigerfamilien :) Så bliver det da vis ikke bedre? Og påskefrokosterne; ja, dem var der ihvertfald nok af :)!!! Oooog det blev sørme også til et par nye sandaler i påsken :) Jubiii :) 


Dagens fantastiske sandaler her er fra Bianco :) (for en gangs skyld da!) og er fra sidste år, men fortvivl ej søde læsere, man kan også få denne amazing model i butikkerne i år - og i år er de endda også kommet i en ny farve, en rigtig fin cogniac hvor nitterne og lynlåsen er guld i stedet for sølv. De er et besøg i butikkerne værd :) 
På ferie i Bodrum, Tyrkiet med kæresten 2010. Læg mærke til skoene :)
Any ways, sandalerne her har allerede været meget igennem efter som de har været med mig på ferie 2 gange sidste år. I April 2010 var de med et smut i Bodrum, Tyrkiet med kæresten og jeg. I sommerferien 2010 var de med en tur på Samos med min familie og jeg. Både Bodrum og Samos kan forresten varmt anbefales :)
Men det jeg elsker ved sandalerne her er først og fremmest looket, det er perfekt råt eller rock'n'roll og samtidigt feminint. Komforten er i top og hælen er så fin, den er 3 cm og kile - so nice :)

Jeg har besluttet mig for at droppe kollektionsanmeldelserne for en overgang. Det er for omfattende for mig lige nu, selv om jeg elsker det :) 


Musikken optager mig desuden meget for tiden :) Har I hørt Nicole Scherzingers nye single "Don't hold your breath"? Den er meeega nice! 

Jeg har forresten smidt et par støvler ud siden sidst jeg bloggede, de kunne bare ikke mere ;) men jeg har jo købt et par nye sandaler så det går vis lige op :) Samlingen er stadig på 124 par :)

XoXo 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar