tirsdag den 29. marts 2011

Pinups

Hello there :) Så blev det vis tid til endnu et blog indlæg :)
Min kæreste og jeg har 2 år og 8 måndersdag i dag :) Er det ikke dejligt :)? Vi fejrer det med landskamp og kage :) Romantic? Yes I know... 


any ways, jeg vil kaste mig over dagens sko :) De fine pinup stilettoes er fra Bianco :) Det er omkring 1½ år gamle :) Dengang de var i butikkerne kunne man også få dem i røde - wusch de var også frække. Men det blev de sorte. De skulle supplemere min fantastiske nytårskjole til nytåret 09/10 - en fantastisk aften og nat :) Det af den, jeg kan huske selvfølgelig :/ Når jeg tænker mig om, var det vis mest en fantastisk aften og en nat med lidt for megte tequila - Julie? 
Men any ways, selv om jeg endte med voldsomme tømmermænd efter min bytur med disse stiletter så syns jeg nu alligevel de er for nice! De har frynser? Ja ja, jeg ved godt det er lidt mærkeligt - men tilgengæld har de den perfekte pinup shape som gør dem top frække, at se på - og giver ethvert outfit et perfekt look :) De supplemerede min lyserøde bubbeldoll kjole med korset overdel, perfekt til nytårsfesten.
Desværre er stiletterne lidt stive, for ikke at nævne 12 cm høje og derfor skal jeg tage mig lidt sammen, inden jeg smækker dem på i byen. Men det sker da :)


Nu til dagens (okay aftenens...) designer og spring collection - hvilket jo er meget aktuelt når nu vejret kun bliver bedre og bedre! er det ikke dejligt!? (Jeg kan godt sige jer; hvis det begynder at sne igen, så ryger jeg direkte ud i en depression!)


The Great Balenciaga eller hvad???
Modehuset Balenciaga er kendt og elsket verden over. Det har altid været specielt og med kant, men stadig fedt og stadig sexet - dette formåede de bestemt ikke i år. Anført af Nicolas Ghesquière præsenterede Balenciaga en SS11 kollektion med bærenede elementer som plastic, tern og poor fitting :/ Helt ærligt så er jeg overdrevet skuffet - for jeg er en fan! det er jeg virkelig! Jeg krydser fingre for, at næste kollektion lever mere op til Balenciagas navn og ry. Generelt sad kjolerne og jakkerne elendigt på modellerne, ingen pasform what so ever? Wet-look eller plastic? jeg er ligeglad med hvad Nicolas Ghesquière kalder det, det er stadig ikke pænt - ej heller særlig aktuelt på modescenen? Generelt var det bare sære tendenser man fandt i Balenciagas kollektion this spring... Skuffet skuffet skuffet... Kun 2 outfits fik mig ikke til, at kaste en lille smule op i munden, og det var de 2 sidst præsenterede, men jeg bliver simpelthen i tvivl, om det måske bare er fordi, de er båret af de to verdensstjerner Freja Beha Erichsen og Gisele Bündchen. Jeg ved det ikke? Jeg er i chok...
1 ud af 10 :( hvis det endda ikke er for meget at give denne kollektion :/?
Hvis du vil udsætte dig selv for det, så besøg Balenciagas hjemmeside og se resten af kollektionen:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar