søndag den 13. marts 2011

A favorit of mine



Hola Boys and Girls :) Jeg håber alle har nydt deres weekend, I know I have ;) Igår var jeg til 6-års fødselsdag i verdensklasse :) En fødselsdagsfest med søde mennesker og fantastisk mad (heriblandt hjemmelavet Tiramisu) mmh.... Igår aftes og today stod/står på hygge med kæreste :) og evt. lidt lektielæsning (øv!).


Nok om det og nu til dagens sko :) Jeg eeeelsker these shoes! Det er virkelig nogle af mine aller bedste. Jeg elsker elsker elsker dem! Jeg elsker looket først og fremmest, de gør bare de fleste outfits edgy og det elsker jeg. Og så er de jo også bare helt fantastiske at have på. Dengang de ramte butikkerne (LÆS: De er fra Bianco ;)) ankom de i den fantastiske sorte farve samt blå - begge i ruskind. De kvikke og bevidste lady, vil til enhver tid vide, at den sorte var/og er stadig the better choice :) Først og fremmest er farvet ruskind sjældent et kønt syn og desuden er en del af det fede ved denne model det sorte rock'n'roll look. Jeg kan kun have ondt af de stakler, som valgte den blå (ja, det var der rent faktisk folk som gjorde).
Aida Shoe fra Bianco i butikkerne nu.
Men nok om det. Jeg elsker ihvertfald modellen her. Der ankom for nyligt (i torsdags) en ny model til butikkerne, som jeg bildte min søde chef, Sisse, fra Bianco Bruuns Galleri, ind, at den var lignende denne her og derfor godt kunne være fed! Jeg kan godt se, ved nærmere eftersyn, at de egentlig ikke minder så meget om hinanden når det kommer til stykket. Endnu engang svigter min hukommelse mig - det var en svipser. Men jeg holder nu alligevel på, at den nye model også er lidt fed, selv om den er meget vild og voldsom ;) Ta' et smut forbi Biancos hjemmeside www.bianco.com og se den nye model Aida Shoe, den findes i 2 fede farver (sort og army grøn).


Jeg har forresten i dag smidt 3 par støvler ud, det ville smide min skosamling ned på 122 par sko og støvler... hviiiiis, det ikke var for mine 2 par nye sko :) Glæd jer til at se dem. Det ene par ryger med i den sorte omgang i den nærmeste fremtid og bliver black shoe nr. 22. Det andet par er denim light blue og får lov at snige sig ind, efter den sorte kategori (da den blå kategori egentlig er overstået), som blue shoe nr. 10 - glæd jer :)


Alexander Wang SS11 - turning to brights?
Fall og awtumn 2011 kollektionerne er godt i gang på catwalks'ene lige for tiden - men for now, så holder jeg mig altså, til at kommentere på Summer & Spring kollektionerne for 2011. Jeg skal være ærlig og indrømme, at jeg ikke har dannet mig et overblik over, hvad jeg vil hoppe i som bærende objekter til efteråret endnu - lad os nu lige nyde varmen først!
 Noget som jeg tilgengæld har dannet mig et overblik over er Alexander Wangs SS11 kollektion - and what a changing experience this indeed was. Den velkendte underground designkonge has turned positive? Hans forårskollektion er i høj grad præget af det hvide og det lyse - ja, der er faktisk slet intet sort i den (som han ellers er så anerkendt for og dygtig til). Foruden de gennemgående hvide og lyse farver er kollektionen meget præget af minimalisme, sheer materiale, en smule strik og i høj grad oversize elementet.
Kollektionen får 5 ud af 10 af mig. Alexander Wang skal helt klart have en applaus for hans skift til det lyse, jeg mener, at det hører sig til SS kollektionerne, så derfor well done. Alexander Wang har helt sikkert over mange fine items i blandt kollektionen, men generelt syns jeg mange af dem er kedelige og ærligtalt set før. For ikke at nævne, at nogle af stykkerne i kollektioner er decideret hæslige... efter min mening. Hans valg af materiale er dog generelt rigtig godt, han benytter sig meget af flere forskellige slags silke - og det er jo altid et plus.
For now, efterlader jeg jer med mine 7 favorit looks fra kollektionen og linket til hele kollektionen. Og så glæder jeg mig, til at se hans fall kollektion, som nok er mere i hans bold gade.
Se hele kollektionen på www.alexanderwang.com 

So long my darling... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar