mandag den 21. marts 2011

The Last Pompoms ;)

Long time no see, yes I know - det er over en uge siden mit sidste indlæg, and I am sorry - jeg har bare haft lidt travlt... Jeg havde f.eks. en ualmindelig irriterende aflevering i sidste uge - but not to worry, den er afleveret og overstået for denne gang :)
I weekenden var jeg hjemme i my lovely hometown Hjørring :) Jeg var hjemme og besøge min dejlige familie OG så var jeg på barselsbesøg :) Vores kat derhjemme, Pjuske, har nemlig fået 3 super søde killinger! Og helt ærligt, er der noget sødere i hele verden, end killinger? I do not think so (no offence, til alle forældre derude).


Til min lillesøsters konfirmation 2009
Nå nok om de deeeejlige killinger og mere og mine fine sko :) Dagens lækre smækre stiletter er fra Bianco :) og som nogle af jer nok har lagt mærke til, så har jeg jo også de fine shoes her i creme, limegrøn, lilla og pink - og jeg elsker dem alle sammen, det gør jeg virkelig :) men det er nu nok de sorte her som bliver brugt mest :) Kender I ikke det der med, at man har nok 22 par sorte sko - men alligevel er det bare det éne par man altid ender i? Sådan har jeg det med disse stiletter :) Jeg kan danse hele natten i dem, og det er jo en vigtig del af det ;) Vi har haft mange gode nætter sammen :) De blev købt, i anledning af min søsters konfirmation for 2 år siden :) De var perfekte til den lille sorte sammen med en kort hvid jakke :)

Indianer møder hippie møder cowgirl...
Anna Sui var klar med en fejring af brandets 20-års fødselsdag i år og det gjorde hun med en sjov og måske lidt mærkelig kollektion til Spring & Summer 2011. 
Kollektionen er gennemgående præget af sjove indianer-like elementer. Mange større perlekreationer, fjerd og broderier. Kombinationer af denim og jordfarver med meget mønster. Kollektionen er lidt barnlig og det er jo i bedste Anna Sui stil, så intet underligt der, og de mange kjoler og nederdel kombineret med ruskind støvler er super super fedt. Men generelt er kollektionen mere mærkelig end sjov og mange af mønstrene og farvekombinationerne er ærlig talt ikke kønne. 
Uden tvivl, så er der mange søde stykker i kollektionen her, men meget af det falder nu ikke helt i min smag. Derfor får kollektionen 3 ud 10 - jeg ved Anna Sui indeholder meget mere, derfor glæder jeg mig til at se den næste kollektion fra hende :)
Se hele kollektionen på www.annasui.com  

Jeg tænkte I lige skulle have lov og se de små killinger :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar