torsdag den 24. marts 2011

Big rocks...


IIIIIIIH! Jeg elsker bare Gossip Girl - Jordens bedste serie, no doubt :) Og Blair og Chuck er back together - gotta love that :) Men jeg HADER Juliet, kyl hende forhelvede ud af serien... NU! 


Any ways nok om verdens bedste serie, mere om mine sko :) Dagens par skønheder er fra Bianco - Den lidt bredere hæl og plateauen burde gøre, at de er super at have på - desværre er det ikke helt tilfældet. De er meget stive og sidder desværre ikke perfekt på mine fusser (men det behøver jo ikke være skoenes skyld). Men den store sløjfe samt den store sten på hver sko er jo fantastisk at se på - Så glad for dem det er jeg jo - meeen jeg overvejer alligevel lidt, at sælge dem - efter som jeg i weekenden erhvervede mig nye skønne sorte stiletter. Det sender den sorte skosamling op på 23 par, hvoraf de 19 er højhælede... Tjah?


Antonio Beradi 
Endnu en spændende designer sneg sit show med på spring/summer scenerne 2011. Denne gang John Gallianos tidligere højre hånd, Antonio Beradi. Som så mange, af the great ones, er hans uddannet på Central St. Martins og har siden sin graduation taget designverdenen med storm - næsten da. Hans bud på SS11 moden er meget god, meget festkjole inspireret (hvilket bestemt ikke er en dårlig ting) - ikke dårligt, men heller ikke helt perfekt. 
Kollektionen er meget sammenhængende, ensfarvet og bevidst - det er jeg vild med. Men pasformen på kjolerne er ikke altid lige gode, og nogle af emnerne er lidt spøjse, og knapt så kønne. Men gennemgående er femininitet, hvid, sort og pink farve samt interessante men ikke skadaløse detaljer. Alt i alt en fin kollektion. en lys og let kollektion som bestemt er RTW :) 
Det fede ved Antonio Beradi er, at siden han blev færdig uddannet, har han stået på egne ben og har i dag indflydelse i modeverdenen - og dette på trods af, at han hverken tilhører Gucci Group, LVMH Group eller nogen anden power group inden for the wonderful world of fashion. Well done... 
Kollektionen scorer 5 ud af 10 - man har vel en forkærlighed for hvide kjoler :) 
Se mine favoritter nedenfor og besøg www.antonioberardi.com for at se hele kollektionen.
XoXo... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar