onsdag den 7. september 2011

Spottet 2 x Lykke i Århus

Statsministeren i Århus C 6/9-11
Spottet! Lars Løkke Rasmussen og Lykke Friis deler valgmateriale ud og giver interviews på Clemens bro i Århus.

I går da jeg tilfældigt var på vej op gennem strøget fra Blondie & Buster (Jeg havde været nede og lave interview med indehaveren, glæd jer det kommer snart ;)!) var der en masse 'fuss' på Clemens bro, og en sød ung pige fra Venstres Ungdom stak en flyer i hånden på mig fra Lykke Friis - og tænk her anede jeg ikke, at jeg gik faktisk lige ved siden af Statsministeren og Lykke Friis. Heldigvis havde jeg mit kamera på mig, så jeg skyndte mig at snuppe et par billeder af de 2 meget aktuelle celebs ;) 
I får et par billeder her - have a look... OG HUSK AT STEMME
Lykke Friis fra Venstre i Århus C, hvor hun stiller op - 6/9-11

1 kommentar: