onsdag den 28. september 2011

Et hygge-indlæg

Hello bloglovers :) Uff - mens jeg sidder her og fryser i et audiotorium, tænkte jeg, at jeg lige kunne skrive lidt til jer :) Jeg har nemlig lige en ting eller to på hjertet :) Jeg har siden mit sidste blogindlæg haft nogle dejlige - men travle dage :) 


Lørdag stod på arbejde i Blondie & Buster, hvorefter jeg tog hjem for at få besøg af mine 3 skønne bonusniecer og deres søde mor. Jasmin, Cecilia og Isabella sagde pænt goddag og så styrtede de ellers mod soveværelset, hvor de vidste mine sko befandt sig - hurtigt blev skoene revet ud af skufferne og så var der ellers dømt stilet-ræs ;) Pigerne, som er str. 34 og nedefter, kunne trods min lille størrelse 36 ikke helt holdene skoene på, men sødt så det ud! og billedet her er jo lige til bloggen!

Søndag stod på træning sammen med Janie (ualmindelig hårdt - skal jeg hilse og sige!). Mandag stod på Akademisk formidling, et pitstop i Salling og arbejde i Posh Shoes (som I snart skal få lov, at høre meget mere om :)!) - men det vigtige ved mandag er, at jeg fik en rigtig god nyhed, som jeg længe har ventet på! Jubii! Se mit tomat-afsnit længere nede :)! Tirsdag stod på en lille gang arbejde og derefter opgaveskrivning, for at afslutte med et besøg af vores søde overboer, Louise & Søren :) Til sådan et besøg hører der naturligvis kage, se hvilke længere nede! Ja, og så blev det onsdag (i dag) hvor jeg skal trækkes igennem 2 fællesforelæsning på henholdsvis 3 og 4 timer - lidt hårdt synes jeg nok! Men tilgengæld glæder jeg mig til i aften, hvor det der hotte fænomen Zumba skal afprøves.


Salling Guld Uge 

Jubii, ny buksedragt :)
Mandag startede Sallings Guld Uge (ligesom Rivegilde) og selv om avisen var spækket med gode tilbud, synes jeg nu ikke der var så meget at komme efter. Det ærgelige ved Guld Uge (og Rivegilde for den sags skyld) er jo, at det er ikke Sallings normalt lækre varer der kommer på tilbud, men derimod varer som de handler hjem i store mængder til billige priser hos deres leverandører og sælger til tilsvarende billige priser - og det kan jo også være godt nok? Personligt synes jeg bare, at det umiddelbart ser ud til, at de varer de kan forhandle hjem til deres Guld Uge m.m. er de varer, som leverandørerne ikke har kunne komme af med til den oprindelige salgspris. Dette skal selvfølgelig tages med et gram salt - for selvfølgelig er der også gode tilbud heriblandt, specielt på skønhedsproduktområdet. Men indrømmet: Jeg fandt da også en bette buksedragt som jeg faktisk synes er ret fin, og bestemt til en rigtig fin pris! 69,95 kr. - der er da vis lige til at holde ud :) Buksedragten er fra Only og er noget denimlook-materiale - jeg vil bruge den sammen med brune stiletter (denne buksedragt egner sig KUN til stiletter - det gælder desuden for de fleste buksedragter), et brunt læderbælte og masser af smykker - jeg elsker den faktisk allerede. Og dette på trods af alle de LEDE Guld-kunder som skubber og maser foran i køen i denne uge i Salling - det får næsten en til at fortryde, at man bevægede sig derop. 
Helt personligt, vil jeg hellere selv vente til Guld ugen og kaoset er forbi, for jeg kan faktisk godt lide Salling og så synes jeg jo egentlig ikke, at der er så meget at komme efter i Guld ugen (undskyld Salling).   

Tomater er jo sunde!
Jeg ELSKER tomater - jeg elsker tomater i salat (og tomatsalat - uuuhm!), tomatsauce på pizza og lækker tomatsaucer til pasta, jeg elsker tomat på rugbrød, i sandwich og tomattærte! (sidstnævnte er virkelig lækker, jeg lægger opskriften ud i den nærmeste fremtid) og så synes jeg faktisk også ketchup er super nice.   
Men et eller andet sted, er det bare super irriterende, at man aldrig hører om, hvad tomater er godt for! Der er nærmest ikke grænser for hvad avokado, blåbær og gulerødder er godt for, men aldrig tomater. Jo, tomater er gode til at forebygge prostakræft - og det er jo kanon, men her er jeg jo bare ikke så meget i risikozonen i forvejen. I går sendte min kæreste mig en mail, med en artikel om; hvor godt tomat faktisk er! YES! Endelig... Tomater er med til at forebygge åreforkalkninger og kræft og indeholder samtidigt vitaminer som er med til at styrke immunforsvaret - nice :) Du kan læse artiklen her.

Doughnut muffins
I går aftes havde jeg mine søde overboer på besøg. Derfor stod den på kage :) det blev disse nemme og lækre muffins fra bogen "1 mix, 100 muffins" af Susanne Tee - bogen kan forresten anbefales :) Opskriften får I her, husk I bare kan klikke på billedet for at se det større :)
Hvis I desuden er på udkig efter flere skønne opskrifter, så besøg CookieCrumble - min veninde Kristine er vild med at bage - og deler gerne ud af spændende og lækre opskrifter samt tips hertil, det er bestemt et besøg værd :) 






Jeg vil vinde dem!
Inden jeg slutter i dag, vil jeg lige komme med en lille opfordring :) Jeg deltager i en helt fantastisk konkurrence på Trendsales lige pt. - og jeg vil VIRKELIG gerne vinde :)! Da jeg kan vinde de smukke Manolo Blahnik stiletter fra Sex and the City - the movie! Stem her.

Det var det jeg havde til jer for denne gang :) Blog to you later, xoxo... 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar