torsdag den 15. september 2011

JUBiiii Visitkort!

Hej søde bloglæsere :)! Jeg vil bare lige dele denne skønne nyhed med jer: MINE VISITKORT ER KOMMET :)! Jubiiiiiii! Og de er fine kan I tro :) jeg har bestilt dem hos vistaprint.dk.

Jeg har længe tænk jeg gerne ville have visitkort til bloggen - jeg har bare ikke kunne tage mig sammen til at få dem bestilt, men nu er det gjort! og jeg er så glad for dem :)

Det var det fra mig for i dag, så herfra er det bare at sige: Godt valg :) ... bup bup bup, det bliver spændende!

5 kommentarer:

  1. Kikkede lige forbi igen. Ikke fordi jeg går op i mode (jeg er jo en mand :-), men fordi jeg var nysgerrig efter hvad du nu havde fundet på :-)

    Det er jo en seriøs blog du har med interviews og det hele. Og nu har du også fået lavet nogle super fine visitkort!

    Men nu hvor du er en så seriøs blogger, hvorfor har du så ikke købt et domæne til din blog?

    Det kunne fx være dronninglise.dk, og så kunne du have en mere seriøs email fx lise@dronninglise.dk. Eller et hvilket som helst andet domæne...

    Måske du tænker at det er dyrt og at du mangler teknisk snilde. Men det er billigt og ganske let. Både domæne og et webhotel kan du få til max 150kr om året. Fx hos unoeuro.com, som jeg selv bruger.

    I den simpleste version bruger du bare en "DNS Service". Det betyder i praksis at du fortsætter som nu og beholder dronninglise.blogspot.com, men at dronninglise.dk "peger på" dronninglise.blogspot.com. Så det er den web adresse folk indtaster, og det vil også være den adresse der står i (det er bare skjult).

    Et lille skridt videre lave du bloggen helt på dronninglise.dk. Ikke så meget sværere, men måske et for stort skridt til at starte med.

    Håber ikke du er blevet skræmt af al den tekniske snak. Det var bare et lille fif :-)

    SvarSlet
  2. Hej Johnny - tak for din kommentar :) Jeg har overvejet at få mit eget domæne, og vil klart tage dit forslag til overvejelse - jeg håber min blog kan blive mere og mere seriøs hen af vejen, men jeg tager det et skridt af gangen. Lige nu har jeg mellem 100 og 500 læsere om dagen, og indtil jeg får lidt flere, venter jeg nok lidt med mit eget domæne. Det kræver også lidt tid af mig, som jeg ikke har lige pt. - måske næste ferie :)
    Endnu engang tak!
    Knus og kram Lise

    SvarSlet
  3. Hej Lise, Flotte visitkort! Fint at gik godt med Vistaprint. De har meget billige priser og måske derfor deres kvalitet er ikke altid helt toppen. Men billige er de. Ha en go weekend :-)

    SvarSlet
  4. Sikke flotte de er, jeg bruger også Vistaprint - det virker, nemt hurtigt og effektivt, og det er jo det handler om

    SvarSlet
  5. Det er nogle flotte visitkort du har fået lavet;-) Jeg synes nu at kvalitetet hos Vistaprint er god?

    SvarSlet