fredag den 6. april 2012

I gang igen

Kære Søde Læsere - Long time no see, jeg ved det godt, sorry! Jeg har bare haft alt for meget at se til... Men i det mindste har I haft den flotte Keld Mikkelsen at kigge på i mellemtiden... 

NU får I tilgengæld et nyt lille blogindlæg, og så går der forhåbentligt ikke så længe denne gang, før det næste falder... Lige nu sidder jeg og chinchiller med min skønne familie (dog minus min bartendende lillebror Kris - Bodegaen Hjørring kan jo ikke undvære ham) mens vi ser P3 Guld.. The Astroids Galaxy Tour har lige optrådt med deres "Hart Attack", den er virkelig nice! 
Denne slap-af+hygge aften er viiirkelig også tiltrængt, efter at jeg de sidste to aftner/nætter har gæstet Hjørrings natteliv - det har virkelig været nice! Tømmermændene, når jeg vågner næste dag, er konsekvent knapt så nice... Men uanset, virkelig herlige byture.

I skal forresten lige se den her musikvideo/sang den er meget sjov - Sjakket med "Os to" om Hjørring:


Nå jaja, jeg vil også bare lige vise jer endnu et par af mine støvler, inden vejret bliver så godt, at støvler er helt irrelevante (det er de forresten aldrig)
Dagens støvler, er som altid, fra Bianco Footwear. Jeg må nok indrømme, at jeg har ikke brugt dem så meget, de er jo sådan liiidt wild og dirrty - og derfor synes jeg også, at man skal være meget obs på hvad man lige sætter dem til (for ikke at ligne en total slut). Men de er meget nice, de er i lækkert blødt skind, med fine bling bling'er på og så er de desuden overknee...Super frække! 
Fremover vil jeg nok bruge dem med stramme jeans og en eller anden nice top.. OG JEG VIL PRØVE AT FÅ DEM BRUGT, det er alligevel et par boots til 2000 kr. ... Come on altså!
Jeg mener de er 3 år gamle... 

Inde jeg smutter helt for i aften, vil jeg lige vise jer billeder af min nye lækre læbepomade som jeg fik, da jeg var til VIP aften hos Vila i Søndergade, Århus, not too long ago - den er vildt lækker...

Hav en dejlig aften sweethearts.... 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar