mandag den 9. april 2012

Påske tur retur

Påskestemning?
Hola My Sweets. Happy Easter, eller hvad man siger? - glædelig påske i hvert fald! Jeg håber, I har fået lov til at nyde påsken lige så meget som jeg. Jeg har tilbragt min påskeferie i Hjørring, og det har simpelthen bare været så dejligt! Derfor er det også med vemod, at jeg nu rejser tilbage til Århus. Påskeferien er gået med familiehygge, et par våde byture (pyh!) samt en skøn påskefrokost med min herlige familie! Nu drager jeg så til Århus igen, for at øve med skuespillerne fra årets Nordisk Revy - som I godt alle sammen kan glæde jer til! Nordisk Revy 2012 - Vikingernes Oprejsning har præmiere 12. maj, og yours truely er koreograf på revy'en i år, så det skal nok blive godt! (Og psst... Biletterne koster kun en 50'er!). Revy'en bliver spillet i Stakladen Århus og du kan købe billetter ved henvendelse pr. mail: nordiskrevy@gmail.com. DET BLIVER NICE! 

Jeg er forresten aktuel på jegelskermode.dk lige nu med en forårsfrisk artikel om Marimekka og Converse's samarbejde

Nå nok om det. I dag vil jeg vise jer mine fine sorte snørrestøvler fra Bianco og min nye (gratis) foundation...  

Dagens støvler er som ovennævnt fra Bianco Footwear. De er vis ved at være 2 år gamle - de var nogle af de sidste sko jeg købte, i Bianco Hjørring, mens jeg arbejdede der.  
Støvlerne er i skind og sidder så fint! De sidder nemlig flot tæt på fod og ben hele vejen! Nice! 
Læderet er dog ikke det blødeste i hele verden, og støvlerne her var derfor frygtelig stive, da jeg fik dem - men der er jeg jo så heldig at have en amazing lillesøster, som lige gik støvlerne godt til for mig, problem solved :)!
Jeg bruger støvlerne her til rigtig mange ting - de passer jo til så meget! Lige nu vil jeg nok mest bruge dem sammen med tight jeans, sorte bluser og min smukke sorte pelsvest. Eller måske med stramme jeans og en bokser-tanktop? ....
Støvlerne er nr. 20 i min kære samling, som pt. tæller 36 par støvler i alt. 

Nå, inden jeg smutter helt, søde læsere, vil jeg lige vise jer min nye foundation - som Elle sendte til mig helt free, jeg skal tilgengæld bare lige rate den. Min dom bliver således: Foundation'en er super flot, men på ingen måde dækkende og også meget flydende, derfor er man nærmest nødt til at have en anden foundation inden under denne - men har man tilgengæld det; får man et super flot resultat! 
L'Oreal Lumi Magique:

Jeg ved godt, at hvis jeg havde været sådan en RIGTIG GOD blogger, havde jeg nok også lige postet en billede af mig selv, med foundation'en på - det må I lige have tilgode ;)

Jeg vil nyde det sidste af min togtur nu, med Lukas Graham i ørerne... Har I hørt "Before the Morning Sun" med dem, den er super god! I kan lytte til den her
XOXO!
  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar