tirsdag den 17. april 2012

Se mit smukke nye skab

Tillykke til min søde skønne veninde Sidse, som bliver 23 år i morgen!
Hej Blog :)! Pyh, jeg er træt.. og stresset.. Øv! I går tog jeg en hel dag på sofaen, da jeg var et feberskælvende vrag, med irriterende hoste, en dunkende skal og oven i købet ved at drukne i mit eget snot (lækkert right?) - er det dét man kalder influenza eller hvad? ÅH HVOR IRRITERENDE! Jeg har da bare overhovedet ikke tid til at være syg! I går måtte jeg melde fra til undervisning (og så endda mediefag, øv! mit yndlingsfag - og nej det var faktisk ikke ironisk!) , arbejde (og det var meningen, at jeg ville have nye sko med hjem fra arbejde i går, øv øv øv øv øv!) samt øvning med de søde dansere i årets Nordisk Revy! ... og så kom jeg selvfølgelig også bagud med forberedelse til ny koreografi (også til revy'en) - jesus christ, altså! kunne det her skide sygdom komme på et mere ubelejligt tidspunkt?!!! I dag har jeg det dog bedre :) (thank god for that) og har kunnet forberede koreografi og øve med de søde dansere - dejligt! 

Nå, i dag vil jeg vise jer nogle af mine yndlings Bianco støvler OG så vil jeg vise jer mit nye smukke skab! iiih det er bare så flot! 

Øv for at Mærsk forresten er død - men han har da haft en godt langt liv og fået virkelig meget ud af det! 

Any ways, nu skal det handle om mine støvler :) (as always). Støvlerne er som sagt fra Bianco Footwear. De er 2 år gamle og var nogle af de sidste jeg købte, inden jeg forlod Bianco Footwear i Hjørring. Støvlerne er SÅ lækre! og jeg har brugt dem SÅ meget! De er i lækkert blødt skind og med en helt perfekt kilehæl... Jeg tror virkelig, jeg har brugt dem til alt efterhånden. I dag vil jeg dog nok mest bruge dem sammen med jeans og en top eller bluse. Jeg er sådan ved at være kørt lidt træt i kilehæle, you know? Men vi har virkelig haft det godt sammen, støvlerne her og jeg :)

I skal forresten vinke pænt farvel til et par støvler, som I aldrig nåede at hilse på, da jeg lige har solgt dem på trendsales.dk - jeg håber deres nye ejer bliver super glad for dem :) Bye bye boots... 

Nå, nu skal I have lov at se mit nye skab. JEG ER SÅ GLAD FOR DET! Det var egentlig et som stod hjemme hos mine forældre, men da de for nyligt valgte at skifte det ud, sagde jeg totally dibs! Inden skabet bosatte sig hos mine forældre, boede det hos min kære farmor og farfar - og min farmor fortalte mig oven i købet i påsken, at skabet var et som min farfar havde med hjemmefra, da han og min farmor flyttede sammen. Sweet right? det er et total arvestykke. Skabet var hos mine forældre i lys træ med guld/messing greb, det synes jeg dog ikke helt passer ind her hos mig, derfor min søde mor og jeg har sat skabet i stand, så det passer perfekt ind i mit romantiske hjem! (eller soon-to-be-romantiske-hjem i hvert fald, lejligheden går pt. igennem en make-over). Skabet er nu malet i fin hvid højglans og har fået smukke Lisbeth Dahl greb. Perfekt til opbevaring af mit smukke Lene Bjerre stel. Have a look! 

Min nye smukke karlekammerskab
Mit nyrenoverede smukke skab!
Jeg takker min søde dejlige mor for alt hendes hjælp!
Smukke smukke smukke Lisbeth Dahl greb! I love these...
Før
Efter

























I må være meget jaloux lige nu, det kan jeg godt forstå... Jeg er også meget glad for det! :) Snart vil jeg også vise jer mit nye fine spisebord og mit nye fine tv-møbel... Glæd jer. Indtil da; blog to you later... XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar