fredag den 20. april 2012

Første Århus Boots

Dagens outfit fra i går, nåede aldrig på bloggen.
Hola my lovely's... Right about now burde jeg virkelig koncentrere mig om undervisningen i Litteraturhistorisk Emne... og det ville jeg da også gerne - men min koncentrationsevne er bare fuldstændig væk på nuværende tidspunkt - ærgerligt ærgerligt. Desuden har vi om Kirsten Thorups "Baby" - og jeg synes bare den bog er herre ringe. 

Jeg sidder egentlig bare og glæder mig til at få fri. Dels fordi jeg keder mig, men mest fordi jeg efter undervisningen her, har en date med min herlige veninde Julie... Og fordi jeg er sulten, og kantinen havde absolut intet værd at spise i dag.  

Men jeg vil holde indlægget forholdsvis kort i dag. Vi skal bare lige omkring nogle af mine fine støvler - og så vil jeg vise jer mit nye fine tv-møbel! OMG it's so pretty! 

Først om mine kære støvler. Støvlerne er (for once) fra Bianco Footwear... OG JEG ELSKER DEM! Jeg synes de er SÅ nice! Sådan lidt rå, retro, western men uden at være for meget og samtidigt er de bare über cool altså! Jeg elsker farven! (som I ved har jeg jo lidt i svaghed for cogniacfarvet læder, it's so pretty). Desuden har støvlerne her sådan en rå rød lynlås bagpå, det ser ret nice ud! Og så synes jeg bare spænderne og folderne gør støvlerne SÅ nice! Lige nu vil jeg bruge støvlerne med bare ben (måske lige med hudfarvet nylon strømpebukser), shorts, en langærmet eller trekvart-ærmet t-shirt og evt. en rå vest ... Could be nice? Men meget råt self.. Ellers kunne jeg bruge den med sorte skinny jeans, en sort langærmet t-shirt og min lækre sorte pelsvest. Støvlerne her har også en sådan lidt sentimental betydning for mig. Det var nemlig de første støvler jeg købte som personalekøb, da jeg begyndte at arbejde i Bianco i Århus :)

Inden jeg slutter vil jeg lige vise jer mit fine tv-møbel. Min kære veninde Janie og jeg har mere eller mindre stjålet det - og så ikke helt alligevel. Det stod bare ude på gaden med en seddel hvor der stod "stor skrald 20. marts" på - Det tolker jeg helt sikkert som "værsgo' det her må I gerne tage". Så det gjorde vi og det passer perfekt ind i min stue! I absolutely love it! Jeg overvejer lidt at male det sølvfarvet... Men det ser jeg på :) Her får I i hvert fald billederne!

Mit nye fine tv-møbel


Tak fordi du hjalp med at slæbe søde Janie!

God weekend! XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar